הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן

אחד מהיתרונות המובהקים של רשת האינטרנט טמון בעבודה שכל עסק קטן או בינוני יכול להצליח ובגדול במרחבי הרשת וזאת במסגרת הליך מקצועי ומתוכנן היטב של הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מספר שאלות נפוצות ולצידן תשובות מקצועיות בכל הנוגע להליכים מקצועיים של תכנון והקמת אתרים לעסקים קטנים.

מהו אתר תדמית לעסק ואיזה סוגי אתרים נוספים מיועדים לעסקים קטנים?

אתר תדמית לעסק הינו אתר תדמיתי המיועד בעיקר לצרכי מסירת אינפורמציה מלאה אודות שירותי ומוצרי העסק לקהל הגולשים ויצירת אינטראקציה בין הגולש לבין בית העסק. אתרים אלו מהווים את אחד מסוגי האתרים הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט, כאשר בין סוגי האתרים הנוספים המותאמים ומיועדים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים תוכלו למצוא: אתרי מסחר מקוונים באמצעותם גם בית עסק קטן יכול לשווק ולמכור את מוצריו ושירותיו דרך מרחבי הרשת.

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן
הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן

מהו הליך הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן?

הליך הקמתו של אתר אינטרנט לעסק קטן, בין אם מדובר באתר תדמיתי ובין אם מדובר באתר מסחר מקוון, הינו הליך מקצועי המיושם כיום על ידי כל חברה לבניית אתרים העוסקת ומתמחה בנושא. הליך זה משלב בתוכו מספר שלבים מקצועיים הכוללים בין היתר את שלב אפיון האתר המקדים ואת שלבי הפיתוח השונים הכוללים פעולות מקצועיות כגון: יצירת תפריט ניווט עיקרי, עיצוב דפי האתר, יצירת תוכן לעמודי האתר, פיתוח ממשקי גלישה, הטמעת מערכת ניהול המותאמת לצרכי הניהול הדינמי והשוטף של האתר, פיתוח פיצ’רים ייעודיים לאתר ועוד.

מהן העלויות הנדרשות לצרכי הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן?

העלות הכספית הנדרשת לצרכי הקמת אתרי אינטרנט לעסקים קטנים נקבעת בהתאם לסוג ואופי האתר (תדמיתי או מכירתי), היקף עמודי האתר, דרישות הפיתוח השונות (מבוסס מערכת ניהול וכו), היקף שעות העבודה הנדרשות לצורך הקמתו ופרמטרים מקצועיים נוספים הנקבעים על ידי כל חברה לבניית אתרים בהתאם ליכולותיה המקצועיות. חשוב לזכור שמעבר לעלויות בניית האתר תדרשו לעלויות הקמה נוספות הכוללות בין היתר את עלות רכישת הדומיין, עלות רכישת שטח האחסון, עלויות עדכון תיבות הדוא”ל ואתר וכדומה.

מהו עיצוב רספונסיבי לאתרי אינטרנט והאם הוא הכרחי?

עיצוב רספונסיבי הוא למעשה מינוח מקצועי המתאר פעולת התאמה מלאה של מרכיבי האתר לכל אחד מאמצעי הגלישה הקיימים כיום. התאמה רספונסיבית מאפשרת למעשה לטעון את דפי האתר בהתאמה מלאה לכל אמצעי גלישה בו הגולש לעשות שימוש לצרכי צפייה באתר, לרבות, פעולת גלישה ממחשבים נייחים או ניידים, פעולת גלישה דרך הטאבלט או הסמראטפון וכדומה. כיום, כמחצית מפעולות הגלישה ברשת מתבצעות דרך אמצעים שאינם המחשב הנייח ולכן קיימת חשיבות רבה להתאמת מרכיבי האתר לצרכי טעינתו לצפייה מיטבית בכל אמצעי הגלישה הקיימים.

כיצד מומלץ לבחור חברה לבניית אתרים לצרכי הקמת אתר תדמית לעסק?

הקמת אתר תדמית לעסק או הקמת אתר מסחר מקוון לעסק, הינו הליך מקצועי החייב להיעשות על ידי חברות אינטרנט מנוסות ומקצועיות המתמחות בנושא. לצורך בחירת זהות החברה אשר תלווה אתכם לאורך שלבי ההקמה השונים, אנו ממליצים לכם לבחון את זהותה בהתאם לפרמטרים מקצועיים שונים כגון: היקף הידע והניסיון המקצועי העומד לרשותה, היקף השירותים המקצועיים המוצעים על ידה, היקף האתרים אותם היא בנתה ועיצבה לאורך השנים וכדומה.

מה זה אומר אפיון אתרים ולמה הוא כל כך חשוב?

הליכים מקצועיים למטרות הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן, מיושמים לאחר שלב אפיון מקדים המיועד לצרכי הגדרת סוג ואופי האתר, הגדרת מטרות האתר, הגדרת קהלי היעד הרלוונטיים לאתר, הגדרת סביבת התחרות של האתר ברשת וכדומה. שלב האפיון מאפשר למעשה לבעל האתר המיועד להגדיר בצורה המדויקת ביותר את צרכיו ומטרותיו ולאנשי הפיתוח והעיצוב (בוני האתר) את האלמנטים השונים הנדרשים לצרכי פיתוח ועיצוב האתר ומכאן חשיבותו.

 

 

כיצד ניתן לקדם אתרי אינטרנט של עסקים קטנים ברשת?

קידום אתרים הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידי חברות קידום אתרים מובילות בתחומן. יחד עם זאת, עוד בשלבי פיתוח והקמת אתרים לעסקים קטנים ניתן למטב את פעולות הקידום העתידיות באמצעות הליך מקצועי המכונה אופטימיזציה שמטרתו לקשר בין קוד האתר לבין צרכי הקידום השונים במנועי החיפוש. כמו כן, תוכלו לקדם את אתר הבית החדש שלכם באמצעות ניהול קמפיין מודעות ממומן בגוגל או בפייסבוק.

מהם אתרי וורדפרס והאם הם מותאמים לעסקים קטנים?

קרוב לשליש מאתרי האינטרנט ברשת פועלים באמצעות פלטפורמה המכונה: וורדפרס שהיא למעשה מערכת חינמית לצרכי ניהול תוכן ברשת. אתרי וורדרפס מותאמים לכל סוגי האתרים, לרבות, אתר תדמית לעסק, אתר מסחר מקוון לעסק קטן וכדומה.

מהו היתרון בהקמת אתר וורדפס לעסק קטן מהליך הקמת אתרים שאינם וורדפרס?

וורדפרס היא למעשה מערכת חינמית לצרכי ניהול תוכן האתר ובכך היא חוסכת מכם את עלויות הפיתוח הנלוות להקמת מערכת ניהול תוכן באתרים שאינם וורדפרס. יחד עם זאת, חשוב לבדוק האם החברה לבניית אתרי וורדפרס מעניקה לכם שירותי הדרכה בכל הנוגע לתפעול מערכת התוכן לאחר העלאת האתר לרשת.

מי יוצר את התוכן לאתר?

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן מחייבת אתכם לחשוב בגדול ולשכור את שירותיה של חברות תוכן המתמחות בשכתוב, ניסוח ועריכה של תכנים מקצועיים ושיווקים המותאמים למטרות הקמה ובנייה של אתרים לעסקים קטנים וקידום אתרים.

, , ,
You may also like
Latest Posts from

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *