היקף העסקאות המקוונות בישראל הולך וגדל משנה לשנה והדבר מוביל לכך שיותר ויותר יזמים ובעלי עסקים פועלים למטרת בניית חנות וירטואלית באמצעותה הם עתידים לשווק ולמכור את מרכולתם (שירותים ומוצרים כאחד) במרחבי הרשת. במידה וגם אתם מתכננים לפעול להקמתו של אתר מסחר אלקטרוני בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת חברת בניית אתרים המתמחה בהליכי תכנון, הקמה ותפעול של חנויות וירטואליות.

מספר מילים על הליכי בניית חנות אינטרנטית

שוק ה- E-COMMERCE  (מסחר מקוון) בישראל מיושם בעיקר באמצעות אתרי CUSTOM MADE הנבנים עבור הלקוח בהתאם לאופי וסוג המוצרים/שירותים אותם הוא מתכוון למכור ולשווק דרך הרשת. אתרי מכירה אלו מתאפיינים בתהליכי אפיון ומחקר ממוקדים שמטרתם לבסס את מעמדו המסחרי של האתר ברשת ולהוביל לכך שבעלי האתר יוכלו ליהנות מגידול תמידי בהיקף העסקאות המקוונות המתבצעות באתר על ידי קהל הגולשים הרלוונטי לאופי וסוג המוצרים/שירותים המשווקים באתר.

בניית חנות וירטואלית
בניית חנות וירטואלית

תהליכי האפיון והמחקר מהווים חלק מהשירותים המקדימים המוצעים לכם כיום על ידי חברות אינטרנט המתמחות בהליכי הקמת אתר אינטרנט למטרות מסחר מקוון, כאשר ברשימת השירותים המקיפה לצרכי הקמתן של חנויות וירטואליות נמנים שירותים מקצועיים נוספים כגון: פיתוח ממשק משתמש, עיצוב אתר ועמודי מכירה, פיתוח פיצ’רים המיועדים לקידום המכירות בתוך האתר, התאמה והטמעה של מערכות ניהול מתקדמות, תכנון אתר רספונסיבי המותאם לכל אמצעי הגלישה האפשריים, פיתוח מערכות אבטחה לאתר ועוד.

שלבי התכנון, הפיתוח והעיצוב השונים של אתרי CUSTOM MADE למטרות מסחר מקוון, מחייבים אתכם לשכור את שירותיה של חברת בניית אתרים המתמחה בנושא ולצורך כך ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים אשר יוכלו לסייע לכם בתהליך הבחירה:

  1. ניסיון מקצועי– הקפידו לבחור בחברות אינטרנט בעלות ניסיון מעשי בכל הנוגע לתהליכי תכנון והקמה של אתרי מסחר מקוון. היקף הניסיון של החברה יכול להעיד על הידע המקצועי העומד לרשותה.
  2. היקף השירותים המוצע לכם– חברות אינטרנט מובילות בתחום בניית חנות וירטואלית מעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים, החל משלבי האפיון והמחקר המקדימים, דרך שלבי הפיתוח והעיצוב של עמודי האתר ועד להיבטי התפעול, התחזוקה השוטפת של האתר וקידומו במרחבי הרשת.
  3. מערכות ניהול בהתאמה אישית– מאחורי כל אתר מכירות מקצועי עומדת מערכת ניהול המאפשרת לבעלי האתר או מפעיליו לבצע שורה ארוכה של פעולות ניהול דינמיות כגון: הוספה או הורדה של מוצרים/שירותים, החלפת תכנים, ניהול מלאי, הפקת דו”חות שונים לצרכי ניהול חשבונות וניתוח נתונים סטטיסטיים אודות הרגלי הגלישה באתר ועוד. כפועל יוצא מכך, מומלץ  לבחור בחברות המתמחות בפיתוח מערכות ניהול המותאמות באופן אישי לצרכי ניהול האתר ברמה השוטפת.
  4. עמידה בכל תקני הבטיחות הנדרשים– אתרי מכירה חייבים לשלב בתוכן מערכות אבטחה העומדות בכל תקני הבטיחות הנדרשים המונעים “זליגת” מידע אודות פעולות הרכישה המתבצעות באתר ולכן חשוב לבחור בכל אותן חברות המתמחות גם בפיתוח מערכות אבטחה כחלק מהליכי התכנון והבנייה של האתר.
  5. המלצות אישיות– בדומה לכל שירות מקצועי אחר אותו אתם שוכרים או רוכשים, גם בתחום הקמת אתרי מסחר אנו ממליצים לכם להיחשף ל-“תיק העבודות” של החברה שאת שירותיה אתם מתכוונים לשכור ובאמצעותו לייצר פנייה לבעלי האתרים השונים שכבר נהנו משירותיה ולברר עימם את כל הנושאים הקשורים לטיב השירות, לרמת המקצועיות וליחס האישי לו הם זכו במהלך העבודה על האתר.

הקמת אתר אינטרנט למטרות מסחר –מה חשוב לדעת?

אתרי מכירות המיועדים למטרות מסחר מקוון, הינם אתרים מבוססי מערכות ניהול, מערכות אבטחה ומערכות נוספות המיועדות לצרכי תפעול ותחזוקת האתר ברמה השוטפת. אתרים אלו חייבים להיבנות על ידי חברות אינטרנט מנוסות ומקצועיות העוסקות ומתמחות בנושא וזאת לצרכי פיתוח מערכות האתר בהתאמה אישית על פי סוג ואופי המוצרים אותם אתם עתידים לשווק באמצעות האתר, בהתאם לקהל היעד הרלוונטי לגביכם וכדומה.

הליכי האפיון, הפיתוח והעיצוב הנלווים לכל פעולת בניית חנות וירטואלית, מחייבים כל חברת אינטרנט העוסקת ומתמחה בתחום, להעמיד לרשותכם את מלוא הפתרונות הטכנולוגיים המותאמים בעבורכם באופן פרטני. במקביל להליכי הפיתוח ועיצוב האתר, חברות מנוסות העוסקות בהליכי הקמת אתר אינטרנט למטרות מסחר מקוון, מאפשרות לכם ליהנות גם מפתרונות התאמה רספונסיבית של האתר לכל אמצעי הגלישה הקיימים כיום ומפתרונות שונים בתחום קידום האתר במרחבי הרשת לאחר עלייתו לאוויר.

מה עוד יכול לסייע לכם לבחור חברה המתמחה בהליכי בניית חנות וירטואלית?

מעבר לטיפים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם המבקש להקים אתר מכירות מקוון, לבחור את זהות החברה בהתאם ליכולות המקצועיות העומדות לרשות החברה בכל הנוגע לשלבי האפיון והמחקר המקדימים. שלבים אלו מיועדים לצרכי אפיון האתר ברמה האופטימאלית ביותר ובהתאם לממצאי האפיון והמחקר הנערכים בין היתר במסגרת בדיקה מקיפה אודות פעילות המתחרים במרחבי הרשת, מושם דגש קריאטיבי לצרכי  עיצוב האתר והעצמת החוויה האישית של כל גולש/ת העתיד לעשות בו שימוש.

בניית חנות אינטרנטית הינו הליך מקצועי ומוקפד החייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום ולכן אנו ממליצים לכם לבחור בין 3 ל-5 חברות מנוסות ומובילות בתחום בניית חנות וירטואלית ובהתאם לכל אחד מהפרמטרים המקצועיים המופיעים לפניכם בכתבה זו לבסס את בחירתכם באחת מהחברות שהגיעו לקו הגמר.

, ,
You may also like
Latest Posts from

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *